søndag 7. november 2010

Turen til Ungarn:

Vi måtte stå opp kl seks for å rekke båten som skulle dra 07:30, og jeg hadde ganske mye igjen å pakke. Etter at jeg hadde tatt den siste sjekken om det var noe jeg hadde glemt, låste vi døra og tok heisen ned til resepsjonen. Mens mamma og pappa sjekket ut fylte jeg lommene mine med drops. Jeg koste meg med dropsene i taxien til brygga. Bilturen tok ikke mer enn tjue minutter, men jeg rakk å bli kvalm. Da vi kom til båten kom jeg på at vi hadde vært like ved en av europas fineste badestrenner i Europa uten å ta så mye som  en liten dukkert. På båten spiste vi sandwich med tyrkisk ost og skinke. Nå kunne jeg så vidt se Istanbul i horisonten av svartehavet og ble nødt til å ta et bilde. På høytaleren fortalte en mann på dårlig engelsk at man til høyere kunne se en flokk med sjøløver, jeg tok med meg sandwichen og prøvde å ta en titt ut av vinduet å se, men jeg kom akkurat for sent.
Da vi kom til Romania hoppet vi rett på flybussen, som brukte en snau halvtime bhort til flyplassen. Flyet fra Constanta til byen Debrecen dro kl 12:30 og tok omtrent en time.

Hopp og hei leverpostei:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar