mandag 1. november 2010

På hotellet:

Da har vi kommet til hotellet, og det er gigantisk, vel i hverfall større enn de byggningene hjemme i Oslo. Hotellet var stilig og hadde ufattelig mange vinduer. Det lå nokså sentralt i Istanbul, men det var allikavel ikke for bråkete til at vi skulle få slappe av litt en gang i blant. Det var tydelig at hotellet var nybygd, og jeg kunne ikke vente med å komme inn. Jeg hadde nemlig hørt og sett på bilder at rommet vi skulle sove på var bygd inne i et gigantisk akvarium.




Da vi kom til resepsjonen sto jeg og gomla drops fra disken i skjul mens foreldrene mine booket inn. Endelig ble vi ført til rommet vårt, og det var akkurat som jeg forestilte meg, bare bedre!
Vi la fra oss bagasjen og gikk ned til resturangen, som også var bygd inne i et akvarium, og spiste lunsj. Alle så å si kastet i seg maten så vi kunne komme oss ut og se oss rundt i Tyrkias hovedstad, Istanbul.
kilder: http://www.hotelchatter.com/tag/underwater%20hotels

Hopp og hei leverpostei:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar